zondag 20 september 2009

Mijn vriend wil daten!

Ja hoor, het kon niet uitblijven. Ik heb leuke sekscontacten met verschillende mannen (en ook twee vrouwen als ik Els meetel). Ze staan niet dagelijks op de stoep maar tenminste één of twee keer per jaar passeren ze allemaal wel een keer de revue.

Peter eet ook wel eens buiten de deur, maar beduidend minder dan ik. En nu wil hij meer. We hebben er eergisteren over zitten praten. Hij had (wist ik niet) zich een paar weken geleden al ingeschreven op een aantal dating sites. De beloftes waren hoog, maar het resultaat tot nu toe is nul. Sneu dus voor hem.

Maar ik zat me af te vragen hoe zo'n heerlijke man als Peter (yes!) toch aan een date kan komen. En toen dacht ik, laat ik er eens een stukje aan besteden in mijn dagboek. Heeft iemand tips of ervaring? Hoe werkt zoiets? Zijn er betere en slechtere sites? Of is het gewoon een kwestie van lange adem en veel geduld? Ik gun het hem, juist omdat het mij allemaal vrij gemakkelijk afgaat zou ik dat voor hem ook willen, als is het maar om geen schuldgevoel te krijgen.

10 opmerkingen:

  1. Ik denk dat jouw Peter inderdaad een veel langere adem en heel veel geduld moet hebben. Wij "ondeugende" vrouwen zijn nu eenmaal nog steeds in de minderheid en hoewel er veel vrouwen spanning zoeken en als puntje bij paaltje komt toch niet durven afspreken, denk ik dat je met veel geduld wel tot een spannende date zou kunnen komen.
    Ooit vind Peter wel eens de juiste "ondeugende" vrouw die precies wil wat hij ook wil.
    Gewoon af en toe lekkere seks, niets meer niets minder, geen beloftes, maar gewoon genieten.
    Misschien moet hij 2day.nl eens proberen, ik heb daar ooit eens een langdurige scharrel vandaan gehaald, die mij helaas op een gegeven moment een soort van begon te stalken toen ik genoeg van hem had.
    Liefs OV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben zelf niet echt een ervaringsdeskundige in het daten, maar ik denk idd ook dat je goeie en minder goeie sites hebt. maar belangrijker nog lijkt me de person die je aan de andere kant van het lijntje aantreft.

    ik denk dat OV gelijk heeft dat het een kwestie is van geduld en goed blijven zoeken. en waarom zou jij een schuldgevoel moeten krijgen, sonja? dat is toch nergens voor nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien heb je nu al geholpen zonder het zelf te beseffen, Sonja.
    - Of was dat nu net de hele opzet ;-)?
    Ergens aan de andere kant van het scherm zit nu een leuke vrouw te denken...mmmm...die Peter, die wil ook wel eens in levende 'lijve' ontmoeten....
    Want zeg nu zelf, welke betere 'referentie' zou Peter zichzelf nu kunnen wensen dan jij en je lekkere verhalen over hem?
    Reacties zullen zeker niet uitblijven.
    Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb vorige week een date gehad met een meneer. Hij had een advertentie geplaatst met emailadres in de krant. Hij was gebonden en specifiek ook op zoek naar gebonden vrouwen...
    We hebben drie weken gemaild voordat we elkaar ontmoet hebben. Prettig om zo te weten wat voor vlees je in de kuip hebt en praktisch ook, omdat hij voor zijn werk in een hotel in de buurt zat.
    Ja, ik denk dat er vrouwen zat zijn die regelmatig genomen willen worden, zonder een relatie erbij. En klopt: Peter heeft zéér goede reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb vorige week een date gehad met een meneer. Hij had een advertentie geplaatst met emailadres in de krant. Hij was gebonden en specifiek ook op zoek naar gebonden vrouwen...
    We hebben drie weken gemaild voordat we elkaar ontmoet hebben. Prettig om zo te weten wat voor vlees je in de kuip hebt en praktisch ook, omdat hij toen pas zijn werk in een hotel in de buurt zat.
    Ja, ik denk dat er vrouwen zat zijn die regelmatig genomen willen worden, zonder een relatie erbij. En klopt: Peter heeft zéér goede reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na je enorm opwindende verhalen over hoe fantastisch goed hij als als minnaar kan ik hier maar één antwoord op geven: je weet waar mijn email woont;-)

    B.
    of laat het hem eens proberen op adultmatch.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anoniem,

    Die tip van jou, een advertentie in de krant, lijkt me een hele goede. Zou je me misschien willen mailen? Ik heb nog een paar praktische vragen daarover.

    Zie voor mijn mailadres de rechterkolom (Mail me - Persoonlijk berichtje).

    Alvast heel erg bedankt!

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blijkbaar nogal wat behoeftige dames op onze aardkloot.
    Mogen wij marsmannetjes nu open solliciteren? ;-)

    Bassie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. na een mislukte relatie van 20 jaar ben ik ook een beetje stappen gaan zetten in de datingwereld.Aan een echte relatie ben ik nog niet toe, dus eerst een beetje rondkijken dacht ik. Voor een man is het blijkbaar toch niet zo simpel als voor een vrouw, volgens mij heeft een vrouw die willens is maar een woordje te laten vallen ne "Beng " 't is gebeurd! Een man daarentegen... moet Véél meer moete doen hoor, dus tot hiertoe word "de was met de hand gedaan"
    Ik hoop voor Peter dat het snel mag gebeuren maar wees wel realistisch. aan de Dames hier: iemand zin in een ( Belgische ) man?

    Jaubertje ( pseudoniem )Son heeft mijn mailadres wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben erg benieuwd hoe het voor jou is, hoe het voelt dat Peter wil daten. Je schrijft dat je het hem zo gunt, en dat het alleen al fijn zou zijn om hem niet jaloers te maken.
    Heb je zelf wel eens last van jaloezie? Hoe zou jij je avond slijten als je wist dat jouw superminnaar een ander bevredigd?

    Dat maakt mij nieuwschierig.
    En ik ben ook heel benieuwd of hij al wat vorderingen gemaakt heeft.
    Zijn er al behoeftige dames via deze site met hem in contact?
    Ik wacht op het vervolg.
    Blijf schrijven hoor geile meid,
    ik ben een vaste fan!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...